Friday, March 27, 2009

pengalaman sejenak bersama KAKAK IPAR pny kereta.!!

DA BERKURUN GUA SIMPAN INI POST.!!
ALHAMDULILLAH baru hari nih gua dpt 'publish' post nih setelah SEMINGU LEBIH TERLANTAR ke'DEMAM'an.!!
syukur pada ALLAH!!da sehat!!

huh.!!
abang ku plak nak kawin..lepas sorg,sorg..
INSYAALLAH aku akn kawin ngan FATHI n ATAWASH..(hahahhaaha)
bercerita tentang TAJUK DIATAS..

satu peristiwa yang berlaku antara aku dan BONDA BAKAL KAKAK IPAR KU INI..
nak kate malu tuh x jgk la,tp ade la gak kot.!!
(di SEKOLAH RENDAH AL HIDAYAH,IPOH)
dengan ade nye pataaie dan atawas bertmbh meriah lah dunia batin ku...
mamt due ekor nih ade je PROJEK diorg..

hari yang 'SUE'...

aku dan apawas yang sengal menunggu umi..
lepak blakng bangunagn bilik guru..
apawas ngan pataie time tu skola hidayah sbb che dah MENUNAIKAN IBADAH HAJI,RUKUN ISLAM KE 5..
smbl lepak,tunggu la mamat due eko iaitu abngku AMAGEDEK & PATAIE...
diorg pon smp la..kitrg pon lepak2 la smbl berjenaka...
kepala gua time tuh agak kepeningan.!!bukan ape..
sebab panas terik time tuh..bercampur dengan pembelajaran yang agk membosankn pd hari itu..
tunggu pny tunggu..
mane umi nih,lame da tunggu..tibe dtg sebijik UNSER MERAH..
huh!!smpai pon umi..degus hati ku..asal la lambat sgt..
ape tunggu lagi..angkt beg dan menuju ke kereta UNSER la..
dengan konfident nye ,aku membuka pintu kereta...
atawas x masok pon kete..plik btol mamat nih..
nak balik ke tidak...orang da penat,die bleh plak xnk msk kete..
dengan muncung yang agk panjang aku buka pintu kereta..
baru nk tny umi nape amik lmbt..
tibe ade suare yang sound aku..

"Eh!! ANAK SAPE NI!?!?"

tibe2 rase nk marah..
da la umi amik lmbt, pastu umi buat lawak plak..
dengan panas nye aku agkt muke nk tgk muke umi...
rupenye memang btol umi, UMI ORANG LAIN.!!
aik!!!BANGGE NYE..asl umi da tuka rupe ke??buat pembedahan plastik ke??
aku buat RILEKS,buat KEWL(ayat pataie)..!!
aku senyum je,sbb ade org ckp.SENYUM DAPAT MEMBETULKAN SEGALA nya.!
(ayat brader gua)hahhahaha

aku senyum je,lepas tu aku turun dari kete uh,dan aku tutup pintunye DENGAN PENOH SOPAN SANTUN...igt nak mintak maaf,tp AKU NIH JENIS DARAH GEMURUH..(cepat berpeluh)..ape lg,aku bejalan menuju ABANDI & PATAIE..
ade ke patot BABUN DUE EKOR NIH GELAKKAN AKU.!!
DAMN BTOL.!!bukan nk tolong COVER KEMALUAN yg ade,ni SIAP TAMBAH LG KEMALUAN AKU.!!!
nasib baik aku igt ayat quran nih "SESUNGGUHNYA ALLAH BERSAMA DENGAN ORANG YG SABAR"!!eceh!!

ni crite btol.!!
bukan rekaan..tak caye lu orng usha sendri.!!



yg membezakan unser nih adlh no PENDAFTARANNYA sahahja!!
satu ADP11,satu lg ADX 2332.!!!

19 comments:

pakDean said...

hahahaha...padan muke...mak mertua i baca nanti mesti gelak sakan teringat ada budak sengal curik masuk dalam keta dia...hahaha..

ABDUL RAHMAN ADIB said...

hei u!!I BUKAN CURIK MASUK,I X SENGAJE YE.!!sape sroh bli kereta same.!!
nnt i igt nk bli BUGATTI VERON la.!!takot ank I tetuka kereta ngan org lain.!!

hahaahahha

Khairulkalu @ Mr. K said...

haha klakor la cite ni. yg bestnya siap ade gambar sebagai bukti lg..hehe

ABDUL RAHMAN ADIB said...

tu ar.!!
tak sie2 adib amik gmbr nih.!!
bukti yg kukuh lg nyate.!!

M said...

bapak ar..
msti malu giler an??
huhu..

~...@.@...~ said...

kantoi betoi!!~ABAH~(pinjam asim punye)

ABDUL RAHMAN ADIB said...

to my,nk kate malu x jugak.!!TAPI ADE LA JGK.!!aku ni mmg pemalu.!!hak3.!!

ABDUL RAHMAN ADIB said...

to abah,mmg kantoi.!!hahaha..tapi xde la segan sgt.gua kewl(pataie)

Reinnaj Kurosawa said...

ahahhahaha xD ape ko ni man..masuk meluru je x tgk tol2 hak3 boleh lak umi ko bertukar rupa

sengal aje ko xD tahniah kerana anda dapat cover kemaluan ko tu dgn cara yang sopan santn xD heck haha~

ABDUL RAHMAN ADIB said...

bukannye sengajae..
kalo sengaja,aku da cari kete BUGATTI VERON da untuk naik...
aku nih SEORANG PEN'COVER' KEMALUAN YANG BAIK!!!

hahhahaha

ezzatos. said...

ahahaha pdn muke.
klo zaty ade msti tergelak gile2 punye. ahaha

ABDUL RAHMAN ADIB said...

lwk sgt ke??

ezzatos. said...

blah la lu.
mls nk lyn da.
bla bla bla!!!!!

ABDUL RAHMAN ADIB said...

xyah la lyn..
kan senang.!!

ABDUL RAHMAN ADIB said...

xyah la lyn..
kan senang.!!

Emmet F. Benrahem said...

hahahah ape yg lu maksudkan gua ngan atawas ade projek??
lu jgn maen kasar brader...
wa sumbat lu dalam kete mak mertua kepada abg sedare ku itu...hahahahaha

ABDUL RAHMAN ADIB said...

lu kan OTAK PROJEK & BINASE serta BINAWE je.!!
ade je keje lu orng nk BUAT.!!
TERMASUK LAH BERGADO SESAME SENDRI.!!
hahahah

Emmet F. Benrahem said...

lu mulut jaga sket...
skali gua gegar umah lu kang?
bawak geng fateh...

hahahaha..
binawe2 pon..ade pengajaran jugak..

-apawas...gua pki profile pataie

ABDUL RAHMAN ADIB said...

hahahaha..
fateh mmg ade kt umah ni la mat.!!
da dkat2 hari die lepak sini..
jgn smp gua yg bwk fateh n
thegang pg gegar umah lu kt melawati tuh kang.!!
siap la lu.!!