Saturday, March 14, 2009

BERKAWAN BUKAN KERANA HARTA...

3 SAHABAT DUNIA AKHIRAT

SAHABAT TIADA PENGGANTI.!!!
susah senang dikongsi bersama..NADZMI,FIRDAUS,RAHMAN.ktorg mmg xleh berpisah kalo kat skola..bknnye KAMI NI GAY...ini lah yg dikatekan SUSAH dan SENANG bersame!!bukan nye time senang same,time susah ko susah sorg..tp malang nye dua2 shbt ku ni da pindah..tinggal la aku KESEORANGAN(innallah ha ma'ana)...MEREKA PERGI BERJUANG.!!patah tumbuh hilang berganti..aku ade LAH,MACHA,UMAR,FADZLY,RAZIF,FIT,HILMI,BOB & ramai lagi!!(sori x sbt name)...ade jugak yg SEMAKIN HARI SEMAKIN "POWER" rahman x kesah.!!!
berbalik pd cerita ku,NADZMI & DAUS ni da mcm adek bradek da ngan aku.!!pg mane2 sesame..
dieorg la yg da byk ubah hidup aku nih..bab agame 100% diorg power,!!tambah2 daus...tp nadzmi xleh lawan 'MULUT AGAME' aku..haahhahah..
yg aku paling syok dgn diorg ialah diorg x penah lupe kawan...itu yg penting,..BERSATU TEGUH BERCERAI ROBOH.!!kawan lebih penting DARI AWEK,TEMAN WANITA,TEMAN ISTIMEWA dan sbgainye..

NADZMI!!
YANG AKU PALING SYOK NGAN NADZMI ialah,senang nk ckp KELANTAN dgn die.!!!nate abe.!!RAMAI ORG CKP KELANTAN NIH JIJIK,cpentingkan pembangunan,TP aku rase org KELANTAN 79% SUME NYE BERJAYE.!!TERMASUK AYAHANDA aku..BONDA ku.PAKCIK2 MAKCIK2 aku !!dan yg PALING SENANG AHMAD NADZMI HAKIM!!die org kelantan,BERJAYA plak tuh..(SAPE CKP ORG KELANTAN BODO SBB MKN BUDU)silap... hahahha tgk nik madihah20A1.!!!

FIRDAUS !!!
BAB AGAME NO1.!!sume ade dlm otak !!yg mane ko nk,CKP JE.!!haha...silat pon power.!!!ORANG MANE??PANTAI TIMUR!!ganu mari!!stiap kali jln ngan die je mesti ade topik agame yg die nk crite..MAJLIS AGAME PANTANG DENGAR.!kompem nk pg.!!suru x tinggal.!!die yg byk ubah aku.!!aku ni bukan JAHIL.!!cume terlalu LEKA DENGAN UKHRAWI SEMATE2.!!dunia xleh bawa kite kemane2 la KAWAN..stakat pkai gadget mahal sket da bangge.!!ble tolong ko masuk KUBO ke???kol mak anda soh dtg KUBO.!!die da celik mate SUME ORG YG KALO KITE ADE AGAME,KITE AKN DPT SUME NYE!!SAPE CKP ORG AGAME BODOH TEKNOLOGI??BODOH SAINS??silap la KAWAN.!!
bukan senang nk dpt SAHABAT mcm diorg nih.!! TO NADZMI : SIMPAN LA TENAGE KO UNTUK TOURNAMENT BOWLING yg akn dtg.!!AKU TGGU.!!aku da mng(124)hahhha TO FIRDAUS : ADE AGAME,ADE SYURGA.!!UNTUK KEKAL SELAMENYE.. 3 SAHABAT,3 PENJURU 1 SATU ARAH TUJU..SYURGA YANG ABADI...

khas buat mereka.!
Pertemuan kita di suatu hari Menitikkan ukhuwah yang sejati Bersyukurku kehadap Illahi Di atas jalinan yang suci Namun kini perpisahan yang terjadi Dugaan yang menimpa diri Bersabarlah diatas suratan Kutetap pergi jua Kan kuutuskan salam ingatanku Dalam doa kudusku sepanjang waktu Ya Alloh bantulah hamba-Mu Mencari hidayah dari pada-Mu Dalam mendidikan kesabaranku Ya Alloh tabahkan hati hamba-Mu Diatas perpisahan ini O.. uwo.. ho.. Teman betapa pilunya hatiku Menghadapi perpisahan ini Pahit manis perjuangan Telah kita rasa bersama Semoga Allah meredhoi Persahabatan dan perpisahan ini Teruskan perjuangan Kan kuutuskan salam ingatanku Dalam doa kudusku sepanjang waktu Ya Alloh bantulah hamba-Mu Senyuman yang tersirat di bibirmu Menjadi ingatan setiap waktu Tanda kemesraan bersimpul padu Kenangku di dalam doamu Semoga... Tuhan berkatimu Oo.. ho.. o...

SALAH PILIH KAWAN, SALAH PILIH MASA DEPAN!!!

No comments: